Czy myślałeś już o stworzeniu filmu na rynek? Nie znasz strategii marketingu wideo? Bez względu na to, kim jesteś i co sprzedajesz, poniższe inspiracje z pewnością Ci się przydadzą.
Ten artykuł zawiera wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy.Wywiady tworzą świetne filmy. Poproś przyjaciela lub koleżankę o wywiad, jeśli chcesz podać szczegóły dotyczące swojej firmy i produktów, lub z kilkoma klientami, jeśli chcesz podzielić się oryginalnymi recenzjami swoich produktów. Jeśli to możliwe, znajdź eksperta w swojej dziedzinie, który chętnie udzieli wywiadu na temat Twoich produktów.Jeśli tak naprawdę nie jesteś ekspertem w danym temacie, nie próbuj udawać. Najlepszym sposobem na obejście tego jest przeprowadzanie wywiadów na wideo z ludźmi, którzy są ekspertami w Twojej niszy. Targi lub seminaria to świetne miejsce na spotkanie z ludźmi, którzy nie będą mieli nic przeciwko zrobieniu filmu.Utwórz kilka filmów instruktażowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy. Pomoże ci to, ponieważ jest wiele osób, które korzystają z Internetu, aby dowiedzieć się, jak wykonać określone zadanie. Tworząc filmy instruktażowe, pomożesz komuś w określonym zadaniu, a w zamian dowie się o Twojej firmie.Aby wzmocnić swoje wysiłki marketingowe wideo, rozważ przeprowadzenie kampanii marketingowej wideo. Dzięki kampanii marketingowej wideo będziesz oferować codzienne filmy, które będą udostępniane w Twojej witrynie, a także w witrynach wideo, takich jak YouTube. Nie zapomnij podzielić się swoimi filmami z klientami za pomocą poczty e-mail i mediów społecznościowych.Kiedy używasz filmu do promowania produktów i usług swojej marki, najlepiej zamieścić odpowiedni link, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli to możliwe, umieść ten link w odtwarzaczu wideo. Dzięki temu link pozostanie w jednym miejscu, nawet jeśli Twój film zostanie osadzony lub udostępniony.Zabierz ze sobą kamerę wideo, gdy bierzesz udział w targach, konwencjach lub innych zgromadzeniach. To dlatego, że prawdopodobnie będziesz w stanie przeprowadzić wywiady z ekspertami w swojej dziedzinie. Przynajmniej możesz tutaj nakręcić film o swoim doświadczeniu. Jeśli planujesz wygłosić publiczne przemówienie, upewnij się, że jest tam ktoś, kto je nagra.Należy pamiętać, że niektórzy ludzie surfują po Internecie, używając telewizorów z dużym ekranem do swoich monitorów.
YouTube akceptuje teraz duże pliki wideo.
Więc nie kręć nosem przy treściach o wysokiej rozdzielczości. Ktoś, kto patrzy na Twoje treści na 50-calowej plazmie, nie kupi od Ciebie, jeśli tylko zobaczy piksele.Jeśli zadajesz pytanie kilka razy, stworzenie filmu, w którym znajdziesz odpowiedź, jest dobrym pomysłem. Chociaż wiele osób umieszcza na swojej stronie często zadawane pytania i oczekuje, że użytkownicy je przeczytają, dobrym pomysłem jest nagranie filmu. Nakręcenie filmu dostarczy im potrzebnych informacji bez konieczności czytania.Treść jest królem na stronie internetowej, w czasopiśmie lub w wideo online. To, co pokazujesz światu, nie tylko mówi mu, kim jesteś, ale także kim jesteś. Jeśli chcesz, aby stali się klientami lub klientami, musisz dać im to, czego szukają, w zabawnej formie.Trudno jest utrzymać uwagę ludzi przez długi czas. Twoje filmy nie powinny być dłuższe niż trzy minuty. Gwarantuje to, że Twoje filmy zawierają wszystkie niezbędne informacje bez znudzenia widzów. W niektórych okolicznościach filmy mogą trwać do pięciu minut, ale dłuższe z pewnością będą nieskuteczne. Twoim celem powinny być zwięzłość i zwięzłość.Czy uważasz, że masz teraz dogłębną wiedzę na temat marketingu wideo? Użyj go, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców swojej firmy. Nie ma ograniczeń, więc czas zacząć.