Wiele osób twierdzi, że chciałoby poznać tajniki marketingu mobilnego.
Jak wszystko inne, aby odnieść sukces, musisz mieć odpowiednie informacje o właściwych sposobach robienia tego. W tym artykule znajdziesz szereg wskazówek, które pomogą Ci w drodze do marketingu mobilnego.Dołącz wiadomości o standardowych kosztach wiadomości do dowolnego formularza rejestracji na marketing mobilny. Wielu konsumentów ma teraz nieograniczone plany przesyłania wiadomości, ale ci, którzy płacą za pomocą wiadomości lub mają określony miesięczny limit, dostarczanie tej wiadomości gwarantuje, że wiedzą, że mogą zobaczyć opłaty związane z wiadomościami, które zdecydują się otrzymywać od Twojej firmy.Unikaj skrótów tekstowych. Kiedy skracasz swoje wiadomości za pomocą rozmowy na czacie, sprawiasz, że Ty i Twój biznes wydajesz się mniej profesjonalny i wiarygodny. Poświęć trochę czasu na przeliterowanie wszystkiego, aby upewnić się, że Twoje wiadomości są dobrze zrozumiane i że spotykasz się z nimi w profesjonalny i uprzejmy sposób.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail. Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert. To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Znaj swoje godziny. Nie chcesz wysyłać wiadomości do klientów, gdy śpią lub jedzą kolację. Staraj się nie przeszkadzać im w święta lub w niedziele, chyba że jest to ważne. Twój klient nie zawsze chce mieć do czynienia z Twoimi tekstami, więc upewnij się, że piszesz tylko w dobrych porach.W przypadku użytkowników mobilnych tekst ma o wiele większy wpływ niż wideo, więc pamiętaj o tym przed opracowaniem kampanii marketingowej. Ponad 88% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych zajmuje się wiadomościami tekstowymi, ale tylko około 41% z nich poświęca czas na oglądanie filmów na swoich urządzeniach mobilnych. To oczywiście oznacza, że tekst powinien być Twoim większym obszarem zainteresowania.Bądź świadomy, w jaki sposób konkurencja wykorzystuje media społecznościowe do promowania swoich produktów. Musisz być wyjątkowy i zauważalny, gdy jesteś oceniany wśród konkurencji.Marketing mobilny polega na zaspokojeniu tej konkretnej niszy, więc naprawdę musisz grać, formatując wszystko, co robisz, aby dobrze działało w świecie mobilnym.
Jeśli więc kiedykolwiek zrobisz filmy, upewnij się, że są one prewencyjnie sformatowane pod kątem urządzeń mobilnych, aby zapewnić najlepszą jakość.Informacje, które wysyłasz, muszą być znaczące, jeśli oczekujesz znaczącej odpowiedzi.
Małe przypomnienia o niczym innym, jak tylko o twoim istnieniu, są denerwujące. Jeśli więc kontaktujesz się z kimś za pośrednictwem marketingu mobilnego, upewnij się, że masz ku temu dobry powód. Nie ma o co prosić.To, co mówisz w swoich wiadomościach, jest niezwykle ważne. Wysyłając e-maile do klientów, chcesz mieć możliwość wykorzystania potrzeb tych osób, a także ich nawyków zakupowych. Bardziej szczegółowe możesz uzyskać; tym bardziej ta osoba będzie zaintrygowana. Tylko upewnij się, że wszystko jest w porządku.Musisz użyć krótkiego kodu, który jest dedykowany. Nawet jeśli jest droższy, może chronić i promować Twoją markę. Zapewnia również pewną ochronę prawną.Ułatw jednemu odbiorcy Twojej reklamy marketingu mobilnego wysłanie jej i prawdopodobnie to zrobi! Przed dopracowaniem promocji upewnij się, że są one łatwe do przekazania innym, a nawet zawierają zachętę dla pierwotnego odbiorcy, aby to zrobić, a otrzymasz natychmiastowe wsparcie reklamowe!Jak wspomniano na początku artykułu, wiele osób interesuje się marketingiem mobilnym, ale nie wie, od czego zacząć. Jeśli znasz właściwy sposób wykorzystania tej drogi, proces robienia tego staje się znacznie łatwiejszy. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule, a z łatwością rozpoczniesz korzystanie z marketingu mobilnego.